آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
اس ام دی بلوکی – صنایع روشنایی الماس
 
almaslight led lights ریسه لامپ ال ای دی لامپ هاو پرژکتور های ضد ویروس و باکتری فوق کم مصرف ضد آب و ریسه بلوطی جهت اعیاد و مراسم مذهبی با قیمت مناسب با کیفیت عالی لامپ ها و پرژکتور های ضد ویروس و باکتری
almaslight led lights ریسه لامپ ال ای دی ریسه بیلبوردی فوق کم مصرف ضد آب و ریسه بلوطی جهت اعیاد و مراسم مذهبی با قیمت مناسب با کیفیت عالی ریسه رنگی وچراغونی بلوکی اینجکشن تابلو چلنیوم
 

بلوک SMD چنلیوم، ویژه نورپردازی در تابلوهای حروف برجسته یا چنلیوم می باشد.این محصول چند سالی است جایگزینی برای تابلوهای بک لایت و فلکس شده است. مزایای استفاده از این محصولات به جای مدلهای قدیمی روشنایی بسیار زیاد است که از جمله آنها میتوان به هزینه نصب و سادگی ، مصرف بسیار پایین برق و ... نام برد. در کیهان نور به دلیل استفاده از تکنولوژی برتر و به روز مصرف انرژی به نسبت روشنایی بوجود آمده در ردیف A+ قرار دارند. این محصول که از ال ای دی با چیپهای بریجلوکس آمریکا تهیه شده است . از جمله ویژگیهای مهم این محصولات طول عمر بالا ، شدت نور مناسب و بازدهی نوری خوب میباشد . این محصول را علاوه بر تابلوهای چنلیوم میتوان در تابلوهای بکلایت با عمق کم نیز استفاده کرد.

اس ام دی بلوکی



- قابلیت انتخاب انواع رنگ ال ای دی
- ضد آب و گرد و غبارو استاندارد
- طول عمر بالا و کیفیت عالی
- ورودی برق : ولتاژ12 ولت
- اس ام دی های عرضه شده در فروشگاه الماس لایت از کیفیت ساخت و شدت نور بسیار بالایی برخوردار است. و در دراز مدت دچار افت نور نمی شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که انتخاب منبع تغذیه مناسب برای تعداد موردنظر اس ام دی بلوکی نقش مهمی در طول عمر آن دارد. این بدان معناست که برای تعداد مشخص SMD منبع تغذیه مناسب و کافی در نظر گرفته شود.
- شار نوری بالا


خاصیت ضدآب بودن از دیگر خصوصیات این لامپ های اس ام دی اینجکشن به شمار می رود. به همین دلیل است که در اغلب تابلو های تبلیغاتی از آن استفاده می شود. همچنین برای سهولت در استفاده از چسب دوطرفه ۳M در پشت آن ها استفاده شده است که از چسب های با کیفیت به شمار می رود. خاصیت ضدآب بودن از دیگر خصوصیات این لامپ های اس ام دی اینجکشن به شمار می رود. به همین دلیل است که در اغلب تابلو های تبلیغاتی از آن استفاده می شود. همچنین برای سهولت در استفاده از چسب دوطرفه ۳M در پشت آن ها استفاده شده است که از چسب های با کیفیت به شمار می رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عکس روبرو کلیک کنید

اس ام دی بلوکی


کاربرد SMD بلوکی

اس ام دی بلوکی اغلب در تابلوسازی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک های SMD به دلیل اندازه کوچکی که دارند مناسب انواع حروف برجسته چلنیوم هستند. این اس ام دی ها مصرف برق پائینی دارند و برای روشن کردن آن ها از منبع تغذیه ۱۲ ولتی استفاده می شود.
اس ام دی بلوکی در پلاک ها و تابلو های مختلف دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین آن ها می توان به پلاک LED منزل اشاره نمود. استفاده از اس ام دی بلوکی داخل این پلاک ها باعث افزایش شدت نور و یکنواخت شدن آن می شود.
برای خرید اس ام دی بلوکی اینجکشن می توانید از منوی بالا رنگ و تعداد مورد نظر را انتخاب نمائید. بلوک smd به دو صورت دسته ۲۰ تایی و یا جعبه ۲۰۰ تایی به فروش می رسد.


برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عکس روبرو کلیک کنید

Cresta Help Chat
با الماس لایت در ارتباط باشید